wtorek, 16 grudnia 2014

Moja pierwsza filizaneczka z bukietem rozyczek:)

Witam wieczorowo:)


Dziekuje slicznie wszystkim ,odwiedzajacym moje skromne progi:)

Dzisiaj ,chcialabym Wam pokazac ,moja pierwsza filizaneczke.
Pomysl o zrobieniu jej pojawil sie bardzo dawno ,ale jakos ciezko bylo mi sie za nia zabrac ,w mojej glowie wciaz pojawiaja sie nowe pomysly ,tak naprawde mam w domu pare juz prac ,ktore zostaly zaczete i wciaz czekaja na ukonczenie hehe .Albo brak czasu ,albo wena zanika ,ale mam nadzieje ze wkoncu i one ujrza swiatlo dzienne :):)


Musze jeszcze stworzyc prace na okolicznosc zabawy u Danusi ,ale w tym miesiacu jest tyle jeszcze prac zwiazanych ze swietami :(
Mam nadzieje ze jednak dam rade :)
A teraz pochwale sie moim nowym dzielem :):)








Na dzisiaj to tyle kochani :)
Dziekuje ,ze jestescie i do nastepnego:)
Buziaki

5 komentarzy:

  1. Ślicznie to zrobiłaś Arletko! Filiżanka zgrabniutka a różyczki prześliczne. No i fajnie dobrane kolorki. Jest super! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna filiżaneczka;) Kwiatuszki też śliczne i dodały jej niepowtarzalnego uroku;) Jesteś bardzo zdolna Arletko;) Az Ci zazdroszczę, że potrafisz robić takie plecionki i jeszcze robisz kwiatuszki? Gratuluję i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filizanka wyglada cudownie ! Az trudno uwierzy cze to debiut :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje kochani za to ze jestescie i kazde slowo pozostawione po sobie .Jest mi niezmiernie milo, czytajac Wasze komentarze a zarazem motywuje do dalszej pracy:)Buziaki