niedziela, 19 kwietnia 2015

Lampka w ksztalcie Palmy:)

Witam serdecznie ,wszystkich tu zagladajacych :)


Tak na poczatek ,to chcialabym przeprosic wszystkich za brak aktywnosci w ostatnim czasie .
Niestety stres i najrozniejsze sprawy zycia codziennego odbily sie na braku weny do tworzenia:(

Dzisiaj chcialabym pokazac Wam moje male dzielo :):)
Jest to lampka w ksztalcie palmy ,dlaczego tak ,podpatrzylam bedac na urlopie w Egipcie i postanowilam sama taka zrobic ,naturalnie z gazety ,tektury itp. czyli z niczego cos :):)

Pewnie niektorzy spytaja jak to zrobilam ,kurcze nie potrafie robic kusikow jak tworze ,bo nie naleze do osob ,ktore siadaja i tworza od A do Z hehe,Moje prace powstaja kilka dni i tak naprawde podczas tworzenia zapominam robic zdjec tzn. zrobie dwie, trzy pozniej zapomne w dalszym etapie ,jak sobie przypomne to juz zapozno bo nie fotografowalam wczesniejszych etapow:)
Sorry.
To teraz pare fotek ,na niektorych lampka sie swieci na innych jest zgaszona:)

















                                  To by bylo tyle na dzisiaj ,dziekuje slicznie za to, ze jestescie kochani i za kazdy pozostawiony po sobie slad :)
Pozdrawiam serdecznie i do nastepnego razu :)

6 komentarzy:

  1. Arli, twoje ręce czynia cuda hihi
    pomysł pierwsza klasa, śmiało bym taka lampeczke kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sprawa. Gratuluję pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie druga sztuka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Panią lub Sir
    Uczciwość i szczerość to dwie rzeczy, których brakuje stronom. Jestem prywatnym pożyczkodawcą i oferuję pożyczki poważnym osobom, które mogą mi dobrze spłacać przy oprocentowaniu 3% rocznie. Moje warunki oferty kredytowej są bardzo przejrzyste i proste bez protokołu. Proszę o kontakt, aby uzyskać więcej informacji.

    E-mail: simondurochefort@gmail.com Witam Panią lub Sir
    Uczciwość i szczerość to dwie rzeczy, których brakuje stronom. Jestem prywatnym pożyczkodawcą i oferuję pożyczki poważnym osobom, które mogą mi dobrze spłacać przy oprocentowaniu 3% rocznie. Moje warunki oferty kredytowej są bardzo przejrzyste i proste bez protokołu. Proszę o kontakt, aby uzyskać więcej informacji.

    E-mail: simondurochefort@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje kochani za to ze jestescie i kazde slowo pozostawione po sobie .Jest mi niezmiernie milo, czytajac Wasze komentarze a zarazem motywuje do dalszej pracy:)Buziaki